Društvo Srbije za odnose s javnošću osnovano je 17. maja 2004. godine nastavivši tradiciju PR Društva Jugoslavije – najstarije strukovne organizacije u ovoj oblasti
na teritoriji bivše SFRJ. Osnivači Društva su: Andrea Brbaklić, Borislav Miljanović, Dragan Savić, Galjina Ognjanov, Maja Vukadinović, Milka Forcan, Prvoslav Plavšić,
Radmila Pešić, Saša Aksentijević, Srba Jovanović, Srđan Đurić, Svetlana Blagojević, ugledni predstavnici Univerziteta, agencija za odnose s javnošću, državnih
institucija i organizacija, kao i velikih privatnih kompanija.
Misija Društva je da doprinese unapređenju oblasti i struke odnosa s javnošću, pomogne uvođenje i primenu najviših profesionalnih i etičkih standarda i realizuje
vrhunske stručne programe, organizaciju konferencija, seminara i obuka, kao i međunarodnu saradnju i razmenu iskustava.
Društvo broji 200 članova, iz svih društvenih segmenata (agencije, privreda, državne institucije, fakulteti, nevladine organizacije…) i njihov broj se svakog meseca
uvećava, u proseku za 10 novih članova.
Dugoročni ciljevi za koje se Društvo Srbije za odnose s javnošću zalaže su, pored ciljeva navedenih u Misiji, i poboljšanje obrazovanja i edukacija opšte i stručne
javnosti. U saradnji sa privrednim subjektima, organizacijama i stručnjacima iz srodnih i drugih oblasti, Društvo doprinosi unapređenju odnosa s javnošću na svim
nivoima u našoj zemlji.
Delatnost društva je javna, a pristup u članstvo je moguć svim građanima, državljanima Republike Srbije koji se profesionalno bave delatnošću i poslovima odnosa s
javnošću i koji zadovoljavaju određene kriterijume.
Kodeks profesionalne etike Društva je u skladu sa Atinskim kodeksom i Kodeksom Međunarodne asocijacije za odnose sa javnošću. Ovaj kodeks propisuje uslove ponašanja
članova i naročito uređuje pitanja značajna za odnose članova prema korisnicima usluga, koje u svojoj struci obavljaju članovi. Svi članovi su dužni da se ponašaju
prema Kodeksu.
Članstvo u Društvu omogućava dobijanje sertifikata Društva kao dokumenta o stručnoj kvalifikovanosti, profesionalnosti, ali i kao dodatnog pokazatelja za spoljnu
javnost o poštovanju profesionalnih, etičkih i zakonskih standarda u radu. Među pogodnostima za članove nalaze se i specijalizovani obrazovni programi, predavanja i
gostovanja stručnjaka iz sveta, vrhunski informativni servis i resursi iz oblasti odnosa s javnošću (stručna biblioteka, rana najava događaja, konferencija i stručnih
skupova, dnevni lokalni i nedeljni regionalni kliping tema iz oblasti odnosa s javnošću…), kao i značajni popusti za učešće na konferencijama, kongresima i obrazovnim
programima u zemlji i inostranstvu, nabavku stručne literature, korišćenje odgovarajućih usluga itd.
Društvo sarađuje sa drugim organizacijama i institucijama na razvoju i promociji oblasti odnosa s javnošću, i zajedno sa koleginicama i kolegama iz struke ulaže napore
za punu i realnu prepoznatljivost i pozicioniranost profesije. Organizuje stručne skupove, od kojih je najveći i najznačajniji PRijem, tradicionalni godišnji skup
stručnjaka iz oblasti odnosa s javnošću. Na istoimenoj svečanosti dodeljuju se godišnja PRiZNANJA za najkvalitetnije i najbolje komunikacijske aktivnosti u prethodnoj
godini i nagrađuju istaknuti pojedinci i organizacije koji su na najbolji način osmislili i realizovali komunikacije sa određenim javnostima. Ovo je postalo i prestižni
vid profesionalne afirmacije, tako da već godinama na konkurs za dodelu ovih PRiZNANJA, svoje aplikacije, osim pojedinaca, šalju i najuglednije organizacije,
institucije, agencije…